Elektroniczna skrzynka podawcza
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy posiada Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do Komendy Powiatowej Policji w Łęczycy konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Łęczycy:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres: komendant@leczyca.ld.policja.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
- Złożenie dokumentów w godzinach 7.30-15.30 u Dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Łęczycy przy ulicy Ozorkowskie Przedmieście 4 na następujących nośnikach danych: pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Powiatowej Policji w Łęczycy:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- ODS, ODT
- XLS
- CSV
- TXT
- JPG
- PDFZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3mb. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.